Håndtere ordre

Du kan se og håndtere alle din netbutiks ordre på din netbutiks administrationside.

1. Log ind på administrationsiden go klik Ordre.

Håndtere ordre

2. I det nye vindue, kan du se alle gennemførte ordre for din netbutik.

Håndtere ordre

3. Du kan ordne ordrene på forskellige måder ifølge værktøjslinjen. Klik for at vise ukomplet, annulleret, afsluttet, betalt eller ikke betalt ordre.

Håndtere ordre

4. Klik på en ordre for at vise og redigere detaljerne.

Håndtere ordre

5. Her er ordrens detaljer. Du kan ændre status for ordren og markere hvis betalingen er modtaget eller ej.

Håndtere ordre

6. Du har mulighed for at nemt eksportere ordren til en Xml-fil, ved at klikke "Eksporter ordre" og derefter OK.

Håndtere ordre

7. Ved at klikke Afsendelse af artikel og siden OK, kan du sende en mail til kunden om at ordren er blevet sendt.

Håndtere ordre

8. Du kan også skrive ud ordren ved klikke Udskriv.

Håndtere ordre

Tips: For at håndtere flere ordrer på en gang, brug de forskellige knapper i værktøjslinjen med listen på ordrer. Du kan slette, eksportere, ændre status, ændre betalingstatus og informere dine kunder vedrørende levering.


Can't find the answers you're looking for?